چند وقتیست...






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


تـاواـنـ♥ قــــ ـ ـ♥لـبـ شکـســ ـ ـ تـهـ

شاید برای "تــــــــو" فراوان باشند …

کسانی که اندازه ی "مــــــن" دوستت دارند …

اما برای "مــــــن" کم که نه هیچ!

وجود ندارد کسی که اندازه ی "تــــــــو"

دوستش داشته باشم

امروزیـــــادم افتاد

دفتـــرخاطراتی راکــه خیــــلی وقت است

چیـــــزی درآن ننوشتـــــــه ام

بــــا خودم می گویـــــــم:

"فکــرش را بکن یک روز میمیری او مـــی ماند واین دفتــــر"

دلـــم می سوزدبـــرای تــــــو

کــــه میشکنی روزی کـــه من نیستــــم

تــــواین دفتــــر را می خوانــــی

خــــرد می شوی وقتی میفهــــمی

چقــــــــــدر دوست دارم

روزی میـــرسد ...

بی هیچ خبــــــــری ...

با کوله بــار تنهاییــــــم ...

درجاده هـــای بی انتهای این دنیـــای عجیب...

راه خواهــــــــم افتاد...

من که غریبــــــم چه فرقی دارد...

کجای این دنیـــــــــــا باشم...

همه جای جهان تنهـــــــــایی بــــا من است ...

چند وقتیست همــــــه دلگیرند از من
 
دلیل می خواهند...مدرکـــــــ میخواهند بــــرای غمگین بودنم...
 
برای نا امید بودنم،برای تلــــــــــخ شدنم...
 
نگران نباشید!!!من نه غمگینم نه نـــــاامیـــــد نه تلخ...
 
فقط مدتیست که به دنبــــــــــالشان میگردم...
 
مدتیست گم شده اند...صبرم ، تحملــــــــم ، امیدهایم ، انگیزه ام ...

 

نمیدانم کدام صفحه ی قصه ی ســرگذشتـــــــم راجا گذاشتمشان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 18 خرداد 1395برچسب:,ساعت9:30توسط Alireza | |